ÁSZF
Follione Kft.
Köszönjük, hogy érdeklődik termékeink iránt! Kérjük, amennyiben webáruházunk vásárlója kíván lenni, olvassa el figyelmesen a vásárlásra vonatkozó részletes szabályainkat. Vásárlóink a webáruház nyújtotta szolgáltatások igénybevételével az általános szerződési feltételek (ÁSZF) rendelkezéseit kötelező érvényűnek fogadják el magukra nézve.
Jelen dokumentum a http://follicare.hu/ honlapon üzemelő webáruház (a továbbiakban: Webáruház) használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket (továbbiakban „ÁSZF”) tartalmazza.
I. A Webáruház tulajdonosának és üzemeltetőjének adatai (Webáruházat üzemeltető):
Cég neve: Follione Kft.
Székhely: 2500 Esztergom, Juliánus Barát utca 23.
Telephely: 1021 Budapest, Széher út 69. fszt. 19-20.
Nyilvántartó hatóság: Tatabányai Törvényszék Cégbírósága
Cégjegyzékszám: 11 09 026106
Bankszámlaszám: 10403648-50526954-87661008 vagy 10403648-50526954-87661015
E-mail cím: info@follicare.hu
Tel: +36305823412
Adószám: 23182985-2-11
II. A megrendelés és szerződéskötés menete
A létrejött szerződés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak az irányadók. Az elektronikus úton létrejött szerződés írásbeli szerződésnek minősül, melyet rendelési azonosítóval látunk el, így az utólag hozzáférhető és megtekinthető. A Ptk. 6:7.§ (3) bekezdése alapján a megkötendő szerződés írása foglalt szerződésnek minősül.
Szerződés nyelve: Magyar
Felhasználó a Webáruház oldalainak böngészésével, a vásárlással, valamint érvényes regisztrációjával elfogadja és magára nézve kötelező érvényűnek ismeri el jelen dokumentum tartalmát.
Honlapunkra regisztrációt és megrendelést csak 18 éven felüli személytől fogadunk el, ezért minden megrendelőnknek már a regisztrációkor nyilatkozni kell arról, hogy elmúlt 18 éves.
A rendelés folyamata, az elektronikus szerződéskötés lépései:
- Belép a webáruházba
- Kiválasztja a termék(ek)et
- Kitölti az információs ablakot (szállítás módja, fizetési mód).
- Elküldi a megrendelést
- Rendeléséről automatikus visszaigazolást kap e-mail-ben, amely tartalmazza a rendelés adatait
- A futárszolgálat házhoz viszi a küldeményt. ( A házhozszállítás csak Magyarország területén belül érhető el, a PDS Futárszolgálat szállítja a csomagokat.)
A webáruházunkból történő vásárlás fizetési kötelezettséggel járó megrendelésnek minősül.
A webáruházból történő vásárlás feltétele a honlapon történő szállításhoz szükséges személyes adatok (név, számlázási és szállítási cím, telefonszám, e-mail cím) megadása.
A webáruházból történő vásárlás esetén lehetőség van személyes profil regisztrációjára.
Regisztrált felhasználóink a sikeres regisztrációt követően az általuk megadott felhasználó névvel és jelszóval tudnak a későbbiekben a fiókjukba belépni.
A kiválasztott termék megvásárlásához annak kosárba helyezése szükséges. A kosár tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható, vagy akár törölhető. A sikeres vásárláshoz kérjük pontosan megadni a szállítási címet, a fizetési és szállítási módot, majd ezt követően lehet a rendelést véglegesíteni.
Kérjük, ügyeljen a megadott adatok helyességére, hiszen a terméket ezek alapján számlázzuk és szállítjuk ki! Adatbeviteli hibák kijavítására a „Rendelés megerősítése” gomb megnyomása előtt van lehetőség. Kérjük, azt a telefonszámot, illetve e-mail címet adja meg, melyen megrendelésével kapcsolatban el tudjuk Önt érni, illetve melyen a futárszolgálat munkatársa értesíteni tudja majd csomagja pontos érkezéséről!
Megrendelését - a rendelés adataival együtt - a regisztrációkor megadott e-mail címen automatikusan igazoljuk vissza.
A megrendeléssel a Megrendelő és a Webáruházat üzemeltető között adásvétel jön létre. A szerződés mint távollevők között létrejött megállapodás a Webáruházat üzemeltető ajánlati kötöttségén alapul. Webáruházat üzemeltető mint ajánlattevő a honlapon közzétett feltételek szerint hirdeti termékeit. Megrendelő a honlapon történő regisztrációt követő sikeres megrendeléssel elfogadja Webáruházat üzemeltető ajánlatát. Közöttük a szerződés a megrendelésről szóló visszaigazoló e-mailnek Megrendelőhöz történő megérkezésével jön létre, ráutaló magatartással. A visszaigazoló e-mail akkor tekintendő megérkezettnek, amikor az a címzett számára hozzáférhetővé válik. Amennyiben a visszaigazolás a megrendelés elküldésétől számított 48 órán belül a Megrendelőhöz nem érkezik meg, a Megrendelő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól.
Hiányos vagy hibás megrendelőlap kitöltés esetén az előbbiekből eredő károkért, illetve a folyamat közben felmerülő technikai problémákért a Webáruház üzemeltetője felelősséget nem vállal. A hibásan megadott címzési, vagy más jellegű adatok, információk esetén felmerülő szállítási vagy egyéb többletköltség a vásárlót terheli.
A szerződés a Ptk. (6) 3.§ a) pontja értelmében a szolgáltatások kölcsönös teljesítésével megszűnik.
III. Megrendelés módosítása
A megrendelés kizárólag addig módosítható, míg a futárnak átadásra nem kerül. A módosítási igényét kérjük, ügyfélszolgálatunkon jelezze a szokásos módokon (info@follicare.hu e-mail címen vagy +36305823412 telefonszámon)
IV. Kiszállítás
Webáruházat üzemeltető a megrendeléseket 2-3 munkanapon belül juttatja el a Megrendelőhöz. Különleges igényű csomagok, egyedi kérések esetén a szállítás legfeljebb 5 munkanap! A rendelések hétköznap munkanapokon, napi rendszerességgel kerülnek kiszállításra.
A szállítási költségek:
Csomagküldési tarifánk a megrendelés végösszegétől függ:
- Magyarország területén :
- 0-25.000 Ft-ig 2000 Ft
- 25.001-50.000 Ft-ig 1500 Ft
- 50.000 Ft felett díjmentes
- Utánvét költsége: bruttó 150.000 Ft összegig 300 Ft, 150.000 ft felett a vásárlás értékének 1%-a
- Külföldi szállítás jelenleg nem érhető el.
(A megadott szállítási árak bruttó árak és tartalmazzák az ÁFA-t.)
Ingyenes házhozszállítás:
Ingyenesen kiszállítjuk megrendelését az ország bármely pontjára, amennyiben 50.000 Ft összérték felett rendel.
Csomag méretére és súlyára vonatkozó adatok:
A kézbesíthető küldemények maximális súlya nem haladhatja meg a 40 kg-ot.
Amennyiben megrendelése nagy terjedelmű illetve 40 kg fölötti súlyú, a szállításról személyesen egyeztetünk Önnel.
Csomag újrakézbesítés:
Amennyiben mi elküldtük a megrendelt csomagot, és azt másodszori próbálkozásra sem sikerül Megrendelőnek átadni, a futár a megrendelt terméket automatikusan visszaszállítja.
Megrendelő kezdeményezheti, hogy a csomagot a szállítási költség újbóli felszámításával újra elküldjük. Akkor indítjuk útjára ismét a csomagot, ha annak ellenértéke a szállítási költséggel együtt bankszámlánkon (átutalással) jóváíródott!
Amennyiben egy címről két vagy több alkalommal is visszakapjuk a csomagot, cégünk fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a továbbiakban ne küldjön csomagot.
V. Fizetési módok, számlázás
Webshopunk jelenleg háromféle fizetési módot kínál:
- Utánvéttel, a futárnál készpénzben vagy bankkártyával
- A honlapon üzemelő bankkártyás fizetési rendszer használatával (CIB Bank)
- Előzetes banki átutalással a Follione Kft. K&H Banknál vezetett 10403648-50526954-87661008 vagy 10403648-50526954-87661015 számú számlájára
Főszabály szerint a vásárlásról szóló számlát e-mailben küldjük; amennyiben ez Önnek nem felel meg (pl. inkább személyesen kéri), kérjük jelezze ezt a megrendeléskor.
VI. Az áru átvétele
Megrendelő köteles a kiszállítás időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni.
Amennyiben bármilyen sérülést talál a csomagon, kérjük, még a szállító cég alkalmazottjának jelenlétében jegyzőkönyvben rögzítse, és cégünkhöz feltétlenül jutassa el. Amennyiben a kiszállított csomagban nem a megrendelt árut találja, kérjük, jelezze írásban vagy telefonon cégünknek.
A megrendelésért az áru kézhezvételéig teljes körű felelősséget vállalunk. A hibás vagy sérült árut 5 munkanapon belül cseréljük, vagy pótoljuk saját költségünkre. Ha Megrendelő a hibás szállítás vagy az áru szállításkori sérülése miatt eláll a megrendeléstől, akkor a már megfizetett áru ellenértékét visszafizetjük, a termékért futárszolgálatot küldünk. Sérült vagy hibás áru esetében a terméket futárszolgálat részére a csere vagy pótlás alkalmával Megrendelő visszatéríteni köteles.
Az áru átvételét követően a szállítással kapcsolatos reklamációkat nem áll módunkban elfogadni!
Megrendelésével és a szállítással kapcsolatos reklamációit, észrevételeit az alábbi email címen várjuk: info@follicare.hu vagy a +36 305823412-es telefonszámon, amelyre legkésőbb 30 napon belül érdemi választ adunk.
VII. Készlethiány és előrendelés
Készlethiány esetén 2 munkanapon belül értesítjük Megrendelőt a termék megérkezésének várható időpontjáról. Ekkor eldöntheti, hogy megrendelését előrendelésként kezeljük-e.
Előrendelését bármikor visszamondhatja, és az előrendelés visszamondásának semmilyen anyagi következménye nincs.
Amennyiben megrendelése tartalmaz készleten található és nem található terméket is, úgy a Megrendelővel történő egyeztetés szerint járunk el. Igénye szerint megvárhatjuk, amíg a hiányzó termék megérkezik, de kiszállíthatjuk a készleten lévő termékeket és a hiányzó terméket külön is.
VIII. Regisztrációs fiókhoz kapcsolódó adatok kezelése
Felhasználó a regisztrációval hozzájárul, hogy adatait Webáruházat üzemeltető a szükséges mértékig kezelje, mindezt bizalmasan, az Adatvédelemi nyilatkozatban foglaltaknak megfelelően.
Felhasználó bármikor jogosult a regisztrációja törlését kérni az info@follicare.hu e-mail címen. Az üzenet megérkezését követően haladéktalanul, de legkésőbb 5 munkanapon belül gondoskodunk a regisztrációja törléséről. Felhasználói adatai a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek a rendszerből; ez azonban nem érinti a már leadott rendelésekhez és teljesített megrendelésekhez kapcsolódó adatok és dokumentumok megőrzését, azok törlése nem lehetséges.
Felhasználó vállalja, hogy a regisztráció során megadott személyes adatait szükség szerint frissíti annak érdekében, hogy azok időszerűek, teljesek és a valóságnak megfelelőek legyenek (Adataim menüpont alatt). Ezen kötelezettség elmulasztásából származó károkért és többletköltségekért a felelősség Felhasználót terheli.
IX. Elállási jog
Amennyiben a termék átvétele után úgy dönt, hogy mégsem kéri a terméke(ke)t, lehetősége van 14 napon belül indoklás nélkül elállni a vásárlástól. Ennek módjáról a távollévők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. kormányrendelet rendelkezik.
Elállási szándékát írásban, e-mailben (info@follicare.hu) vagy postai levél (1021 Budapest, Széher út 69. fszt. 19-20.) útján közölheti velünk.
Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek tekintjük, ha az elállásra irányuló nyilatkozatot 14 napon belül (akár a 14. napon) elküldi nekünk. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail értesítés esetén az e-mail küldésének időpontját vesszük figyelembe a határidő számítás szempontjából. Kérjük, hogy levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy egyértelműen bizonyítható legyen a feladás dátuma.
Elállás esetén a termék visszajuttatásának költségei a vásárlót terhelik. A vásárlót ezen felül egyéb költség nem terheli.
Az utánvétellel visszaküldött csomagot nem áll módunkban átvenni, az ilyen csomag visszajuttatásának költsége is a vásárlót terheli!
Nem lehetséges az elállás, ha olyan zárt csomagolású terméket vásárolt a megrendelő, amely az átadást követő felbontás után már egészségvédelmi vagy higiéniai okból nem küldhető vissza. Kipróbált, részben vagy egészben elhasznált terméket sem áll módunkban visszavenni.
A visszaküldött termék árát a szállítási díjjal együtt (ha volt) haladéktalanul, de a termék visszaérkezését követően legkésőbb 30 napon belül visszautaljuk az Ön számára. A visszatérítés vonatkozik a termék vásárló részére történő kiszállítási költségeire is, kivéve, ha az elállással érintett termékkel együtt más olyan termék is kiszállításra került, amely tekintetében a vásárló nem élt elállási jogával.
Fenntartjuk a jogot a megtérítendő összeget visszatartani mindaddig, amíg a vásárló a terméket vissza nem szolgáltatta vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte.
A termékeket lehetőség szerint ajánlott küldeményként juttassa vissza a címünkre, hogy biztosan megérkezzen, utánvéttel feladott terméket nem áll módunkban átvenni!
X. Árazás és termékinformáció
Az oldalon feltüntetett árak bruttó árak. A Webáruházban feltüntetett árak visszavonásig vagy megváltoztatásig érvényesek. A Webáruházban feltüntetett termékképek, videók és készletinformációk tájékoztató jellegűek, így eltérhetnek a valóságtól. A feltüntetett árak nem tartalmazzák a szállítással kapcsolatos költségeket!
Nem vállalunk felelősséget a gondosságunk ellenére és/vagy a rendszer hibájából eredően hibásan feltüntetett árért, illetve a nyilvánvalóan téves, a termék közismert nagyságrendű árától jelentősen eltérő, irreális árért. Ilyen esetekben nem vagyunk kötelesek a terméket a weboldalon hibásan feltüntetett áron értékesíteni vásárlóink részére. Hibás ár feltüntetése esetén, azonnal e-mailben tájékoztatjuk a vásárlót arról, hogy a termék mellett feltüntetett ár hibás és felajánljuk neki a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét. Ilyen esetben a vásárló eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a terméket vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.
Az árucikkek tulajdonságait, jellemzőit a termékhez tartozó konkrét oldalon ismerheti meg. A termékekről megjelenő képek általában a tényleges árut ábrázolják, amennyiben ettől jelentős eltérés van, az a kép mellett feltüntetésre kerül.
Az áruházban rendelés feladása nélkül is tájékozódhat termékeinkről. Ebben az esetben az adatainak megadása nem szükséges.
XI. Tájékoztató a kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról
a) Kellékszavatosság
Vásárlóink a Webáruházat üzemeltető hibás teljesítése esetén kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Vásárlónk – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kicserélést, kivéve, ha az igény teljesítése lehetetlen vagy a Webáruházat üzemeltető számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását, vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Megrendelő viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
Megrendelő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
Megrendelő a Webáruházat üzemeltető vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Megrendelő igazolja, hogy a terméket a Webáruházat üzemeltető vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Megrendelő köteles bizonyítani, hogy a Megrendelő által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
b) Termékszavatosság
Ingó dolog (termék) hibája esetén Megrendelő – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Termékszavatossági igényként Megrendelő kizárólag a hibás termék kicserélését kérheti.
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Termékszavatossági igényét Megrendelő a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Megrendelőnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
c) Jótállás
Termékeink jellegére tekintettel jótállást nem vállaluk.
XII. Panaszügyintézés
A Webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatokkal kapcsolatban, illetőleg a termékekkel kapcsolatosan felmerülő bármilyen kérdés esetén az alább feltüntetett elérhetőségeken keresztül tud velünk kapcsolatba lépni.
Kapcsolattartás:
Ügyfélszolgálat: +36305823412
E-mailben az info@follicare.hu címen állunk rendelkezésére.
Weboldalunkon keresztül is küldhet üzenetet a Kapcsolat menüpontban/Kapcsolati űrlapon keresztül.
Amennyiben további kérdése adódna az áruház működésével kapcsolatban, kérjük, lépjen kapcsolatba vevőszolgálatunkkal, ahol munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére.
XIII. Online Vitarendezési Fórum
Kötelezettséget vállalunk az alternatív vitarendezési fórum igénybevételére a fogyasztói jogvitáik rendezéséhez. Az Európai Bizottság által fejlesztett és üzemeltetett online vitarendezési platformot itt érheti el.
Az online vitarendezési platform használata regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, majd bejelentkezés után a fogyasztó benyújthatja panaszát a honlapon keresztül, ha nem sikerült közvetlenül rendeznie a jogvitáját a vállalkozással. A panasz benyújtását követően az online vitarendezési platform azonnal továbbítja azt az ellenérdekű félnek. Ezt követően az érintetteknek meg kell egyezniük egy alternatív vitarendezési fórumról, amely végső soron el fog járni a közöttük fennálló ügyben. Azokról a fórumokról, amelyek eljárhatnak az esetükben, a platform tájékoztatja a feleket. Amint megszületik a megállapodás a vitarendezési fórumról, az online platform oda továbbítja a panaszt. Ha a feleknek nem sikerül 30 napon belül megegyezniük, vagy ha a platform sem tud a benyújtott adatok alapján olyan alternatív vitarendezési fórumot azonosítani, amelynek hatásköre van eljárni, a panasz további feldolgozására nem kerül sor.
XIV. Egyéb rendelkezések
Webáruházat üzemeltető jogosult a jelen ÁSZF-et a vásárlói előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően a Webáruház első használata alkalmával válnak hatályossá Megrendelővel szemben, a módosítást követő megrendelésekre vonatkozóan.
Webáruházat üzemeltető jogosult továbbá arra, hogy bármikor, bármilyen változtatást, javítást hajtson végre a Webáruházban vásárlóinak előzetes figyelmeztetése nélkül, továbbá fenntartja a jogot, hogy a Webáruházat más domain név alá helyezze át.
Ha a Webáruházban kifogásolható tartalmat észlel, kérjük, hogy azt haladéktalanul jelezze Webáruházat üzemeltető felé, és ha jóhiszemű eljárásunk során a jelzést megalapozottnak találjuk, az információ haladéktalanul törlésre kerül, vagy azt módosítjuk.
XV. Felhasználási feltételek elfogadása
A Webáruház használatával Ön kijelenti, hogy a felhasználási feltételeket megértette, azokat tudomásul vette, és az oldal használatának feltételeként elfogadja.
XVI. Felügyeleti szervek
A Fogyasztónak panasza esetén lehetősége van békéltető testülethez fordulni, melyek elérhetőségét itt találja:
Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Elnök: dr. Inzelt Éva Veronika
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Honlap: https://bekeltetes.hu/udvozlo
A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban. Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén az eljárásra kizárólag a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület illetékes.
Fogyasztóvédelmi panasz
A fogyasztók 2017. január 1-től panaszaikkal elsősorban a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak. Elérhetőségeket itt találhatnak: http://jarasinfo.gov.hu/