Az Ön böngészője nem támogatja a JavaScriptet. Kérem kapcsolja be a böngésző beállításaiban!
Reklamáció és tájékoztató


Tájékoztató a reklamáció, árucsere, a garancia szabályairól

1. Elállási jog

Amennyiben a termék átvétele után úgy dönt, hogy mégsem kéri a terméke(ke)t, lehetősége van 14 napon belül indoklás nélkül elállni a vásárlástól. Ennek módjáról a távollévők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. kormányrendelet rendelkezik.

Elállási szándékát írásban, e-mailben (info@follicare.hu) vagy postai levél (1021 Budapest, Széher út 69. fszt. 19-20.) útján közölheti velünk. 

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek tekintjük, ha az elállásra irányuló nyilatkozatot 14 napon belül (akár a 14. napon) elküldi nekünk. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail értesítés esetén az e-mail küldésének időpontját vesszük figyelembe a határidő számítás szempontjából. Kérjük, hogy levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy egyértelműen bizonyítható legyen a feladás dátuma.

Elállás esetén a termék visszajuttatásának költségei a vásárlót terhelik. A vásárlót ezen felül egyéb költség nem terheli.

Az utánvétellel visszaküldött csomagot nem áll módunkban átvenni, az ilyen csomag visszajuttatásának költsége is a vásárlót terheli!

Nem lehetséges az elállás, ha olyan zárt csomagolású terméket vásárolt a megrendelő, amely az átadást követő felbontás után már egészségvédelmi vagy higiéniai okból nem küldhető vissza. Kipróbált, részben vagy egészben elhasznált terméket sem áll módunkban visszavenni.

A visszaküldött termék árát a szállítási díjjal együtt (ha volt) haladéktalanul, de a termék visszaérkezését követően legkésőbb 30 napon belül visszautaljuk az Ön számára. A visszatérítés vonatkozik a termék vásárló részére történő kiszállítási költségeire is, kivéve, ha az elállással érintett termékkel együtt más olyan termék is kiszállításra került, amely tekintetében a vásárló nem élt elállási jogával.

Fenntartjuk a jogot a megtérítendő összeget visszatartani mindaddig, amíg a vásárló a terméket vissza nem szolgáltatta vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte.

A termékeket lehetőség szerint ajánlott küldeményként juttassa vissza a címünkre, hogy biztosan megérkezzen, utánvéttel feladott terméket nem áll módunkban átvenni!

2. Tájékoztató a kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról

a) Kellékszavatosság

Vásárlóink a Webáruházat üzemeltető hibás teljesítése esetén kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Vásárlónk – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kicserélést, kivéve, ha az igény teljesítése lehetetlen vagy a Webáruházat üzemeltető számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását, vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Megrendelő viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Megrendelő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Megrendelő a Webáruházat üzemeltető vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Megrendelő igazolja, hogy a terméket a Webáruházat üzemeltető vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Megrendelő köteles bizonyítani, hogy a Megrendelő által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

b) Termékszavatosság

Ingó dolog (termék) hibája esetén Megrendelő – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Termékszavatossági igényként Megrendelő kizárólag a hibás termék kicserélését kérheti.

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét Megrendelő a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Megrendelőnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

• a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

• a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

• a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

c) Jótállás

Termékeink jellegére tekintettel jótállást nem vállaluk.

3. Panaszügyintézés

A Webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatokkal kapcsolatban, illetőleg a termékekkel kapcsolatosan felmerülő bármilyen kérdés esetén az alább feltüntetett elérhetőségeken keresztül tud velünk kapcsolatba lépni.

Kapcsolattartás:

Ügyfélszolgálat: +36305823412

E-mailben az info@follicare.hu címen állunk rendelkezésére.

Weboldalunkon keresztül is küldhet üzenetet a Kapcsolat menüpontban/Kapcsolati űrlapon keresztül.

Amennyiben további kérdése adódna az áruház működésével kapcsolatban, kérjük, lépjen kapcsolatba vevőszolgálatunkkal, ahol munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére.