Vásárlói segédlet a vásárlás folyamatához
A rendelés folyamata, az elektronikus szerződéskötés lépései:
1. Belép a webáruházba
2. Kiválasztja a termék(ek)et
3. Kitölti az információs ablakot (szállítás módja, fizetési mód).
4. Elküldi a megrendelést
5. Rendeléséről automatikus visszaigazolást kap e-mail-ben, amely tartalmazza a rendelés adatait
6. A futárszolgálat házhoz viszi a küldeményt. ( A házhozszállítás csak Magyarország területén belül érhető el, a PDS Futárszolgálat szállítja a csomagokat.)
A webáruházunkból történő vásárlás fizetési kötelezettséggel járó megrendelésnek minősül.
A webáruházból történő vásárlás feltétele a honlapon történő szállításhoz szükséges személyes adatok (név, számlázási és szállítási cím, telefonszám, e-mail cím) megadása.
A webáruházból történő vásárlás esetén lehetőség van személyes profil regisztrációjára.
Regisztrált felhasználóink a sikeres regisztrációt követően az általuk megadott felhasználó névvel és jelszóval tudnak a későbbiekben a fiókjukba belépni.
A kiválasztott termék megvásárlásához annak kosárba helyezése szükséges. A kosár tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható, vagy akár törölhető. A sikeres vásárláshoz kérjük pontosan megadni a szállítási címet, a fizetési és szállítási módot, majd ezt követően lehet a rendelést véglegesíteni.
Kérjük, ügyeljen a megadott adatok helyességére, hiszen a terméket ezek alapján számlázzuk és szállítjuk ki! Adatbeviteli hibák kijavítására a „Rendelés megerősítése” gomb megnyomása előtt van lehetőség. Kérjük, azt a telefonszámot, illetve e-mail címet adja meg, melyen megrendelésével kapcsolatban el tudjuk Önt érni, illetve melyen a futárszolgálat munkatársa értesíteni tudja majd csomagja pontos érkezéséről!
Megrendelését - a rendelés adataival együtt - a regisztrációkor megadott e-mail címen automatikusan igazoljuk vissza.
A megrendeléssel a Megrendelő és a Webáruházat üzemeltető között adásvétel jön létre. A szerződés mint távollevők között létrejött megállapodás a Webáruházat üzemeltető ajánlati kötöttségén alapul. Webáruházat üzemeltető mint ajánlattevő a honlapon közzétett feltételek szerint hirdeti termékeit. Megrendelő a honlapon történő regisztrációt követő sikeres megrendeléssel elfogadja Webáruházat üzemeltető ajánlatát. Közöttük a szerződés a megrendelésről szóló visszaigazoló e-mailnek Megrendelőhöz történő megérkezésével jön létre, ráutaló magatartással. A visszaigazoló e-mail akkor tekintendő megérkezettnek, amikor az a címzett számára hozzáférhetővé válik. Amennyiben a visszaigazolás a megrendelés elküldésétől számított 48 órán belül a Megrendelőhöz nem érkezik meg, a Megrendelő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól.
Hiányos vagy hibás megrendelőlap kitöltés esetén az előbbiekből eredő károkért, illetve a folyamat közben felmerülő technikai problémákért a Webáruház üzemeltetője felelősséget nem vállal. A hibásan megadott címzési, vagy más jellegű adatok, információk esetén felmerülő szállítási vagy egyéb többletköltség a vásárlót terheli.
A szerződés a Ptk. (6) 3.§ a) pontja értelmében a szolgáltatások kölcsönös teljesítésével megszűnik.